2012. június 12., kedd

Pite spárgával


Már lefutott a spárga szezon, ez a bejegyzésem még talonban volt.....
A receptet egy "lapozgatós" női magazinban láttam.....és az idén mindenképp szerettem volna kipróbálni. Azért tetszett meg először, mert ezt a spárga ételt még nem készítettem. .....és tudjátok, nálunk nagy kedvenc a spárga - főleg szezonban, zsengén! Aztán amiért még eltettem ,hogy tetszik, az azért volt, mert gyors és egyszerű előkészítés után lehet vendégeknek vagy akár magunknak vacsorára adni. A hozzávalók sem túl ördöngősek..... tehát kezdők is nyugodtan neki állhatnak!!!

Hozzávalók:
1 cs. mélyhűtött leveles tészta
1/2 cs. (zöld) spárga
1 cs. camembert sajt 
3-4 szelet bacon

A leveles tésztát kivesszük a fagyasztóból és áttesszük a sima hűtőbe - ez legalább néhány órával az elkészítés előtt történjen meg. Amikor készítjük, kicsit kinyújtjuk a tésztát, de a szélénél "peremet" alakítunk ki. Olyan lesz , mint egy kis medence - fura a hasonlat? nekem ez jutott eszembe róla....
A baconszeleteket apróra vágjuk és serpenyőben megpirítjuk, zsírját kisütjük, félretesszük. 
A "medence" tészta közepébe tesszük a szeletekre vágott camembert sajtot, és szépen elhelyezzük rajta a spárgasípokat. Én csak a zsenge szárakat raktam ide, a végekből készült egy krémleves
A tetejére szórhatjuk a bacon falatkákat, és mehet rá a kisült zsírja is. 
Előmelegített sütőbe - 180C - toljuk és 20-25 perc alatt pirosra sütjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése