2011. november 21., hétfő

Húsos tortellini - mint levesbetét

Annyira belejöttem a tésztagyúrásba..... Szeretem, mert szeretem!
Egyik nap egy könnyű zöldséglevesre esett a választásom. Szokott ez így lenni máskor is, de most valahogy nem volt kedvem a sima tészta levesbetéthez. (grízgaluskával még mindig hadilábon állok....jujjj)  Ekkor jött az ötlet, hogy ha már úgyis szeretek gyúrni....legyen egy töltött levesbetét!!! Gyorsan összedobtam a tésztát, aztán jött a formázás - mert ugye nincs ám nekem még tortellini készítő kézi készülékem!! Így maradt a leegyszerűsített eljárás: sütiformázóval kiszúrtam és  (húsos)tölteléket kapott miden darab, aztán jött a párja és összeragasztottam őket. (nem mondom, hogy így ebben a formában nem volt egy pepecs meló.....)
sütiformázóval kiszúrtam...
párosan kell!

...a húsos töltelékkel...
Közben vizet forraltam és a kész torelliniket beletettem és megvártam amíg feljönnek a kisvirágok a tetejére és szűrőkanállal kiszedtem mindegyiket - vigyázat, gyorsan megfő, tudjátok ,házi tészta!
Egy tálba olívaolajat tettem és ebbe szedtem ki a tortelliniket.
Minden tányérba jutott néhány darab és nagy sikert aratott a "sima kis levesem" ezzel a különlegesebbnek számító betéttel. A család "újrázásra" szavazta!
Természetesen vannak a tarsolyomban egyéb levesbetét -ötletek is, figyeljétek a blogon!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése